Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Meest gestelde vragen
Kan ik tickets krijgen voor 2021?
Kan ik tickets krijgen voor 2022?
Is er een wachtlijst?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Wanneer krijg ik mijn restitutie terug?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Verzoek om teruggave of omruiling?
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Kan ik een restitutie krijgen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Kan ik een groepsticket kopen?
Kan ik de stoelindeling zien?
Naar welke datum wordt het evenement verplaatst?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Is mijn bestelling afgerond?
Hoe kan ik mijn voucher aanvragen?
Wat is personalisatie?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Wat zijn restitutiekosten?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Welke persoonlijke informatie is er van mij nodig?
Kan ik tickets krijgen voor 2022?
Is er een wachtlijst?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Wanneer krijg ik mijn restitutie terug?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Verzoek om teruggave of omruiling?
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Kan ik een restitutie krijgen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Kan ik een groepsticket kopen?
Kan ik de stoelindeling zien?
Naar welke datum wordt het evenement verplaatst?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Is mijn bestelling afgerond?
Hoe kan ik mijn voucher aanvragen?
Wat is personalisatie?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Wat zijn restitutiekosten?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Welke persoonlijke informatie is er van mij nodig?