Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Meest gestelde vragen
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Verzoek om teruggave of omruiling?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Kan ik tickets kopen voor 2021?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Wanneer ontvang ik mijn restitutie?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Kan ik een restitutie krijgen?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Waar kan ik inloggen op mijn Paylogic account?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Wat zijn de nieuwe data voor het evenement?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Wat is personalisatie?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Is er een wachtlijst?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Kan ik de stoelindeling zien?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Kan ik mijn voucher verzoek annuleren?
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Verzoek om teruggave of omruiling?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Kan ik tickets kopen voor 2021?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Wanneer ontvang ik mijn restitutie?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Kan ik een restitutie krijgen?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Waar kan ik inloggen op mijn Paylogic account?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Wat zijn de nieuwe data voor het evenement?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Wat is personalisatie?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Is er een wachtlijst?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Kan ik de stoelindeling zien?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Kan ik mijn voucher verzoek annuleren?
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?