Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Meest gestelde vragen
Kan ik tickets krijgen voor 2021?
Kan ik tickets krijgen voor 2022?
Is er een wachtlijst?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Verzoek om teruggave of omruiling?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Kan ik een terugbetaling krijgen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Kan ik de stoelindeling zien?
Kan ik een groepsticket kopen?
Naar welke datum wordt het evenement verplaatst?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Is mijn bestelling afgerond?
Hoe kan ik mijn voucher aanvragen?
Wat is personalisatie?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Wat zijn restitutiekosten?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Kan ik een upgrade krijgen?
Ik maak me zorgen over het coronavirus (COVID-19). Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Kan ik tickets krijgen voor 2022?
Is er een wachtlijst?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Verzoek om teruggave of omruiling?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Kan ik een terugbetaling krijgen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Kan ik de stoelindeling zien?
Kan ik een groepsticket kopen?
Naar welke datum wordt het evenement verplaatst?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Is mijn bestelling afgerond?
Hoe kan ik mijn voucher aanvragen?
Wat is personalisatie?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Wat zijn restitutiekosten?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Kan ik een upgrade krijgen?
Ik maak me zorgen over het coronavirus (COVID-19). Kan ik mijn geld terugkrijgen?