Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Meest gestelde vragen
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Verzoek om teruggave of omruiling?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wanneer ontvang ik mijn restitutie?
Kan ik tickets kopen voor 2021?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Kan ik een terugbetaling krijgen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Wat is personalisatie?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Is er een wachtlijst?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Wat zijn de nieuwe data voor het evenement?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Is mijn bestelling afgerond?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?
Ik maak me zorgen over het coronavirus (COVID-19). Kan ik mijn geld terugkrijgen?
Verzoek om teruggave of omruiling?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wanneer ontvang ik mijn restitutie?
Kan ik tickets kopen voor 2021?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Kan ik een terugbetaling krijgen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Wat is personalisatie?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Is er een wachtlijst?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Wat zijn de nieuwe data voor het evenement?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Is mijn bestelling afgerond?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?
Ik maak me zorgen over het coronavirus (COVID-19). Kan ik mijn geld terugkrijgen?