Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Meest gestelde vragen
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wanneer ontvang ik mijn restitutie?
Verzoek om teruggave of omruiling?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Kan ik tickets kopen voor 2021?
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Is er een wachtlijst?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Wat is personalisatie?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Wat zijn de nieuwe data voor het evenement?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Is mijn bestelling afgerond?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?
Kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wanneer ontvang ik mijn restitutie?
Verzoek om teruggave of omruiling?
Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.
Kan ik tickets kopen voor 2021?
Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Is er een wachtlijst?
Hoe kan ik mijn tickets doorverkopen?
Wat is personalisatie?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat als mijn evenement wordt geannuleerd of uitgesteld vanwege het coronavirus (COVID-19)?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Wat zijn de nieuwe data voor het evenement?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Is mijn bestelling afgerond?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?
Kan ik mijn rekeningnummer wijzigen?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.