Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Meest gestelde vragen
HOE PERSONALISEER IK MIJN TICKETS?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Ik wil mijn ticket verkopen
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Kan ik een restitutie aanvragen?
Ticket verzenden naar een vriend
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Claim ticket als een vriend
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wat is personalisatie?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat kan ik doen als ik een dubbele bestelling heb?
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
Tickets via TicketSwap
Ik heb een e-mail ontvangen met de verkeerde datum van het evenement, wat moet ik doen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Ik wil mijn ticket verkopen
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Kan ik een restitutie aanvragen?
Ticket verzenden naar een vriend
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Claim ticket als een vriend
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wat is personalisatie?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat kan ik doen als ik een dubbele bestelling heb?
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
Tickets via TicketSwap
Ik heb een e-mail ontvangen met de verkeerde datum van het evenement, wat moet ik doen?