Concert at SEA
Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Concert at SEA
Meest gestelde vragen
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Kan ik een restitutie aanvragen?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Wat is personalisatie?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Ik wil mijn ticket verkopen
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Claim ticket als een vriend
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Moet ik de naam op het ticket wijzigen wanneer ik deze zelf niet meer gebruik?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Kan ik een restitutie aanvragen?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Wat is personalisatie?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Ik wil mijn ticket verkopen
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Claim ticket als een vriend
Wat gebeurt er als het evenement is afgelast?
Moet ik de naam op het ticket wijzigen wanneer ik deze zelf niet meer gebruik?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?