De Amsterdamse Zomer
Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
De Amsterdamse Zomer
Meest gestelde vragen
Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Ik wil mijn ticket verkopen
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Wat is personalisatie?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Claim ticket als een vriend
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Tickets via TicketSwap
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Ticket verzenden naar een vriend
Ik heb een e-mail ontvangen met de verkeerde datum van het evenement, wat moet ik doen?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Ik wil mijn ticket verkopen
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Wat is personalisatie?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Claim ticket als een vriend
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Tickets via TicketSwap
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Ticket verzenden naar een vriend
Ik heb een e-mail ontvangen met de verkeerde datum van het evenement, wat moet ik doen?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?