Dordtse Feesten
Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Dordtse Feesten
Meest gestelde vragen
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Ik wil mijn ticket verkopen
Kan ik een restitutie aanvragen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Claim ticket als een vriend
Wat is personalisatie?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Tickets via TicketSwap
Ticket verzenden naar een vriend
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Kan ik een upgrade krijgen?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Moet ik mijn PDF-tickets afdrukken?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Ik wil mijn ticket verkopen
Kan ik een restitutie aanvragen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Claim ticket als een vriend
Wat is personalisatie?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Tickets via TicketSwap
Ticket verzenden naar een vriend
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Kan ik een upgrade krijgen?
Ik heb mijn ticket(s) via een onofficiëel verkooppunt gekocht, kan Paylogic de authenticiteit ervan verifiëren?
Kan ik tickets kopen voor 2022?
Moet ik mijn PDF-tickets afdrukken?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?