HULLABALOO
Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
HULLABALOO
Meest gestelde vragen
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
HOE PERSONALISEER IK MIJN TICKETS?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
E-mailadres wijzigen
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Naamswijziging
Claim ticket als een vriend
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Wat is personalisatie?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Verkeerde datum
Dubbele bestelling
Tickets via TicketSwap
Ticket verzenden naar een vriend
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
De tickets zijn uitverkocht, kan ik er nog een krijgen?
Moet ik de naam op het ticket wijzigen wanneer ik deze zelf niet meer gebruik?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
HOE PERSONALISEER IK MIJN TICKETS?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
E-mailadres wijzigen
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Naamswijziging
Claim ticket als een vriend
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Wat is personalisatie?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Verkeerde datum
Dubbele bestelling
Tickets via TicketSwap
Ticket verzenden naar een vriend
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
De tickets zijn uitverkocht, kan ik er nog een krijgen?
Moet ik de naam op het ticket wijzigen wanneer ik deze zelf niet meer gebruik?