Kingsland Groningen
Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kingsland Groningen
Meest gestelde vragen
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
HOE PERSONALISEER IK MIJN TICKETS?
Ik wil mijn ticket verkopen
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Wat is personalisatie?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
Claim ticket als een vriend
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Ik heb een e-mail ontvangen met de verkeerde datum van het evenement, wat moet ik doen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Wat kan ik doen als ik een dubbele bestelling heb?
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
HOE PERSONALISEER IK MIJN TICKETS?
Ik wil mijn ticket verkopen
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Wat is personalisatie?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
Claim ticket als een vriend
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Ik heb een e-mail ontvangen met de verkeerde datum van het evenement, wat moet ik doen?
Het evenement waarvoor ik tickets heb is geannuleerd. Wat moet ik doen?
Wat kan ik doen als ik een dubbele bestelling heb?