REBiRTH Festival
Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
REBiRTH Festival
Meest gestelde vragen
HOE PERSONALISEER IK MIJN TICKETS?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik wil mijn ticket verkopen
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ticket verzenden naar een vriend
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Claim ticket als een vriend
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Wat is personalisatie?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat kan ik doen als ik een dubbele bestelling heb?
Ik heb een e-mail ontvangen met de verkeerde datum van het evenement, wat moet ik doen?
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
Tickets via TicketSwap
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik wil mijn ticket verkopen
Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Wat moet ik doen als ik de verkeerde tickets heb gekocht?
Kan ik een restitutie aanvragen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ticket verzenden naar een vriend
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Hoe download ik mijn e-tickets?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
Claim ticket als een vriend
Ik heb een ticket gekocht van een derde partij, kan je me helpen?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Wat is personalisatie?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Wat kan ik doen als ik een dubbele bestelling heb?
Ik heb een e-mail ontvangen met de verkeerde datum van het evenement, wat moet ik doen?
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
Tickets via TicketSwap