TIKTAK Festival
Hulp nodig?
Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.
TIKTAK Festival
Meest gestelde vragen
Ik wil contact opnemen met de klantenservice
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Hoe download ik mijn e-tickets?
Hoe personaliseer ik mijn tickets?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Kan ik een restitutie aanvragen?
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Naamswijziging
Moet ik de naam op het ticket wijzigen wanneer ik deze zelf niet meer gebruik?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
E-mailadres wijzigen
Ticket verzenden naar een vriend
Wat is personalisatie?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Claim ticket als een vriend
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Resale
Ik wil mijn ticket(s) wijzigen
Vouchercode gebruiken
Welke persoonlijke informatie is er van mij nodig?
Wanneer ontvang ik mijn tickets?
Ik heb mijn ticket(s) niet ontvangen, wat moet ik doen?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Ik ben mijn ticket(s) kwijt.
Hoe download ik mijn e-tickets?
Hoe personaliseer ik mijn tickets?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Ik heb mijn tickets opnieuw aangevraagd maar krijg ze niet binnen.
Kan ik een restitutie aanvragen?
Hoe verkoop ik mijn ticket via de Resale?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Hoe kan ik mijn persoonsgegevens inzien, corrigeren of verwijderen?
Naamswijziging
Moet ik de naam op het ticket wijzigen wanneer ik deze zelf niet meer gebruik?
Kan ik mijn aanvraag voor een restitutie of een voucher wijzigen?
Hoe kan ik een ticket voor een parkeerplek reserveren?
Ik heb (een) ticket(s) besteld. Wanneer krijg ik mijn bevestigingsmail?
Ik ben mijn ticket kwijt/mijn ticket is gestolen. Wat kan ik doen?
Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?
E-mailadres wijzigen
Ticket verzenden naar een vriend
Wat is personalisatie?
Hoe kan ik een ticket voor een rolstoel reserveren?
Claim ticket als een vriend
Wat zijn "restitutiekosten" of "restitutievergoedingen"
Resale
Ik wil mijn ticket(s) wijzigen
Vouchercode gebruiken
Welke persoonlijke informatie is er van mij nodig?
Wanneer ontvang ik mijn tickets?