Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Wat is personalisatie?

Steeds vaker wordt door evenementenorganisaties gekozen voor het personaliseren van tickets.

Het personaliseren van tickets is belangrijk om: 
1. De doorverkoop van tickets op de zwarte markt te voorkomen en daardoor te minimaliseren;
2. De veiligheid te optimaliseren door de bezoekers te kunnen identificeren. Om je tickets te personaliseren, ontvang je een bevestigingsmail nadat je je bestelling hebt afgerond met een betaling. In deze e-mail bevindt zich de link (Additionele informatie toevoegen) om de persoonlijke gegevens in te vullen (voor- en achternaam, e-mailadres en geboortedatum van iedere bezoeker). Wanneer je eenmaal alle gegevens hebt ingevuld, ontvang je automatisch een nieuwe e-mail met daarin de downloadlink van je tickets.

Let op: Houdt er rekening mee dat alle e-mails verzonden worden naar het e-mailadres dat is geregistreerd tijdens het bestelproces. Het is mogelijk dat deze e-mails in je spam/ongewenste box terechtkomen.

Als je vraag niet wordt beantwoord door deze informatie, kun je altijd contact met ons opnemen door op het Contactformulier te klikken of op Praat met een agent.

We wensen je veel plezier bij het evenement.