Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Hoe personaliseer ik mijn ticket(s)?

Voor sommige evenementen of festivals is personalisatie van je ticket(s) vereist. 

Personalisatie is belangrijk om:
1. Het voorkomen en en minimaliseren van doorverkoop van tickets op de zwarte markt voor een hogere waarde.
2. Het maximaliseren van de beveiliging door bezoekers te identificeren. Om je ticket(s) te personaliseren, ontvang je een bevestigingsmail na het afronden van een bestelling met betaling. Deze e-mail bevat een link en vraagt ​​je om persoonlijke informatie in te vullen (zoals de volledige naam, het e-mailadres en de geboortedatum van elke bezoeker).

Let op: personalisatie is alleen beschikbaar binnen bepaalde data, afhankelijk van het evenement! Zorg ervoor dat je de gevraagde informatie binnen dit tijdsbestek invult.

Zodra je de personalisatie hebt voltooid, ontvang je je e-tickets en kun je ze downloaden om het evenement bij te wonen!

Hoe download ik mijn e-ticket?
Waarom kan ik mijn tickets niet personaliseren?
Wat doe je met mijn persoonlijke gegevens?

Selecteer onderstaand een evenement voor meer specifieke informatie: