Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Ik heb mijn tickets gepersonaliseerd. Kan ik de naam van het (de) ticket(s) wijzigen?

Zodra je je ticket(s) gepersonaliseerd hebt, is er geen algemene richtlijn om de naam op het ticket te veranderen. Veel evenementen staan geen naamswijzigingen toe. Soms is het echter mogelijk om een “Name Change” te kopen.

Hier volgt ons advies omtrent naamswijzigingen:

- Check de periode waarin je je tickets kunt personaliseren zodra je de bevestigingsmail ontvangt met daarin de link om je ticket(s) te personaliseren. Vul de additionele informatie pas in, wanneer je zeker bent van de mensen die het evenement met je zullen bezoeken.
- Je kunt de officiële website van het evenement en hun “Veelgestelde Vragen” (FAQs) bezoeken om te zien of naamswijzigingen voor dit evenement mogelijk zijn.
- Wanneer je een naamswijziging wilt aanvragen omdat je een kleine spelfout hebt gemaakt, kun je direct contact met ons opnemen om de naam op het ticket aan te passen.