Je hebt een e-mail ontvangen met betrekking tot de personalisatie van je ticket(s) op het e-mailadres dat je hebt gebruikt bij het plaatsen van de bestelling. In die e-mail vind je meer informatie over hoe je je tickets kunt personaliseren en wanneer dit mogelijk is.
Houd er rekening mee dat elk ticket moet worden gepersonaliseerd met een ander e-mailadres om te voorkomen dat het ticket wordt doorverkocht. De informatie kan ook gebruikt worden om de fans te informeren over het festival.
Indien je niet zeker weet wie er met je meegaat, wacht dan tot enkele dagen voor de deadline om de ticket(s) te personaliseren. Is er iemand in je groep die geen persoonlijk e-mailadres heeft, overweeg dan het aanmaken van een nieuw e-mailadres. Hebben je kinderen en wil je geen e-mailadres voor hen aanmaken, neem dan contact met ons op.
Wat is personalisatie?
Wat moet ik doen als de personalisatietermijn is verstreken?
Hoe kan ik de naam op mijn ticket wijzigen?
Moet ik de naam op het ticket wijzigen wanneer ik deze zelf niet meer gebruik?