Voor sommige evenementen of festivals is personalisatie van je ticket(s) vereist.
Personalisatie is belangrijk om:
1. Het voorkomen en en minimaliseren van doorverkoop van tickets op de zwarte markt voor een hogere waarde.
2. Het maximaliseren van de beveiliging door bezoekers te identificeren.
Om je ticket(s) te personaliseren, ontvang je een bevestigingsmail na het afronden van een bestelling met betaling. Deze e-mail bevat een link en vraag je om persoonlijke informatie in te vullen (zoals de volledige naam, het e-mailadres en de geboortedatum van elke bezoeker).
- Om een ticket te claimen klik op 'Personaliseren'
Tevens zijn alle details rondom personalisatie binnen jouw persoonlijk order omgeving voor het evenement terug te vinden. Hier zie je wanneer tickets gepersonaliseerd kunnen worden en wanneer ze beschikbaar zijn om te downloaden. Ook kan je in deze omgeving direct alle gegevens invoeren en aanpassen.
- Claim een ticket voor jezelf of selecteer een ticket om naar je vriend(en) te versturen.
- Bij het claimen van jouw ticket is de informatie vooraf ingevuld vanaf de aankoop. Je kunt echter een deel van de informatie bewerken indien nodig. Vergeet niet het ticket te selecteren dat je wilt claimen en klik 'Claimen' onderaan om het ticket voor jezelf te claimen.
- Hiermee heb je jouw ticket met succes geclaimd!
Let op: personalisatie is alleen beschikbaar binnen bepaalde data, afhankelijk van het evenement! Zorg ervoor dat je de gevraagde informatie binnen dit tijdsbestek invult.