Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Waarom kan ik mijn bestelling niet vinden in mijn Paylogic account?

Niet alle evenementen maken gebruik van Paylogic-accounts. Het kan zijn dat de evenementenorganisatie heeft besloten dat je tijdens het bestelproces niet hoeft in te loggen, of je te registreren bij Paylogic. In plaats daarvan is je wellicht gevraagd om je gegevens in de bestelling zelf in te vullen. Voor deze evenementen zijn geen bestellingen gekoppeld aan een Paylogic account.

Het is niet mogelijk om een account te koppelen aan een bestaande bestelling. Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of als je de bevestigingsmail met je ticket(s) kwijt bent, kan je altijd je bevestigingsmail opnieuw aanvragen via consumer.paylogic.nl/tickets/. Als je bang bent dat je een onjuist e-mailadres hebt gebruikt, neem dan contact met ons op.

Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account