Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Kan ik een restitutie aanvragen?

Of een restitutie mogelijk is hangt af van de voorwaarden van het evenement. Raadpleeg daarom altijd eerst de veelgestelde vragen / FAQ pagina van het evenement.                                 

Houd er daarnaast ook rekening mee dat alleen de hoofdkoper van de bestelling een restitutie kan aanvragen. Indien je niet de hoofdkoper bent, adviseren wij je eerst contact op te nemen met de hoofdkoper. Aanvragen van een andere dan de officiële koper worden niet in behandeling genomen.

Als je geen informatie over jouw evenement kan vinden, dan kun je hierover contact met ons opnemen. In verband met het verwerkingsproces is het niet mogelijk om deze verzoeken direct via de chat te behandelen. Wij vragen je daarom om wijzigings- of restitutieverzoeken in te dienen via ons Contact Formulier.

Indien je een annuleringsverzekering (Booking Protect) hebt afgesloten, neem contact op met Booking Protect hier.