Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Verzoek om teruggave of omruiling?

Zijn je plannen gewijzigd? Kunnen jij en je vrienden niet deelnemen aan het evenement? Heb je per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst? Of wil je jouw bestelling upgraden? In deze gevallen kan je een teruggave of wijziging voor jouw bestelling aanvragen.

Let op: Of een wijziging of annulering mogelijk is of niet hangt af van het evenement! Voordat je een terugbetalings- of wijzigingsverzoek opstuurt, raadpleeg je de FAQ vragen op de officiële website van het festival.

Sommige evenementen bieden een of meer van de volgende opties:

  • Ticketoverdracht als ticketpersonalisatie niet vereist is: je kan jouw ticket overdragen aan een andere persoon.
  • Ticketoverboeking als ticketpersonalisatie is vereist: mogelijk kan je een "naamswijziging" kopen om jouw ticket naar een andere persoon over te dragen.
  • Upgrade: kijk op de website of in de FAQ naar de mogelijkheden om upgrade-pakketten aan te schaffen.
  • Sommige evenementen hebben een zeer strikt beleid "Geen annuleringen / Geen wijzigingen" (uitzonderingen: gedocumenteerde medische redenen of overlijden). 

Om de terugbetaling of de wijziging van het beleid voor een specifiek evenement te weten te komen, selecteer dan onderstaand het evenement voor meer specifieke informatie. 

Typ hier het evenement of locatie: