Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Kan ik een restitutie aanvragen?

Als je het restitutie- of wijzigingsbeleid voor een specifiek evenement wilt weten, typt het evenement of locatie in de zoekbalk.

Let op: Of een restitutie of wijziging mogelijk is of niet hangt af van het evenement! Voordat je een wijzigings- of restitutieverzoek opstuurt, raadpleeg de FAQ vragen op de officiële website en de Algemene Voorwaarden van de organisatie van het evenement. Houd er rekening mee dat alleen de hoofdkoper van de bestelling een wijziging of restitutie kan aanvragen. Indien je niet de hoofdkoper bent, adviseren wij je eerst contact op te nemen met de hoofdkoper. Aanvragen van een andere dan de officiële koper worden niet in behandeling genomen.

Als je geen informatie over jouw evenement kan vinden, dan kun je hierover contact met ons opnemen. In verband met het verwerkingsproces is het niet mogelijk om deze verzoeken direct via de chat te behandelen. Wij vragen je daarom om wijzigings- of restitutieverzoeken in te dienen via ons Contact Formulier.

Indien je een annuleringsverzekering (Booking Protect) hebt afgesloten, neem contact op met Booking Protect hier.

Sommige evenementen bieden een of meer van de volgende opties:

  • Ticketoverdracht als ticketpersonalisatie niet vereist is: je kan jouw ticket overdragen aan een andere persoon.
  • Ticketoverboeking als ticketpersonalisatie is vereist: mogelijk kan je een "naamswijziging" kopen om jouw ticket naar een andere persoon over te dragen.
  • Upgrade: kijk op de website of in de FAQ naar de mogelijkheden om upgrade-pakketten aan te schaffen.
  • Sommige evenementen hebben een zeer strikt beleid "Geen annuleringen / Geen wijzigingen" (uitzonderingen: gedocumenteerde medische redenen of overlijden).