Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

Heb je onlangs je e-mailadres gewijzigd? Of heb je tijdens de bestelling een verkeerde e-mail ingevuld? We kunnen je helpen.

Om een e-mailadres te wijzigen hebben we een betalingsbewijs nodig om te controleren of de aanvraag afkomstig is van de hoofdkoper van de tickets. Een bewijs van betaling is een foto of screenshot van je transactie aan Paylogic, met daarop de datum en het bedrag van de transactie.

Daarnaast is de volgende informatie relevant, afhankelijk van de betaalmethode:

- Creditcardbetalingen: Een betalingsbewijs moet de laatste 4 cijfers van uw creditcardnummer weergeven.
- Paypal: Een bewijs van betaling moet een screenshot zijn van de transactie van je PayPal account. Het moet de PayPal-factuur-ID weergeven, d.w.z. een 12-cijferig nummer dat begint met ""20"".
- Voor andere betalingsmethoden moet de betalingsreferentie worden vermeld, die kan worden gevonden in de beschrijving op je bankafschrift.

Houd er rekening mee dat een orderbevestiging geen geldig betalingsbewijs is.

Neem contact met ons op via onderstaand contactformulier.