Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Ik wil mijn ticket(s) wijzigen

Zijn je plannen veranderd? Kun jij of je vriend(in) niet deelnemen aan het evenement? Heb je per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst? Of wil je je bestelling upgraden? In deze gevallen kun je een wijziging van je bestelling aanvragen.

Let op: Of een wijziging mogelijk is of niet, hangt af van het evenement! Raadpleeg de veelgestelde vragen op de officiële website van het festival voordat je een verzoek tot restitutie/wijziging verstuurt.

Sommige evenementen bieden een of meer van de volgende opties:
- Ticketoverdracht als personalisatie van tickets NIET vereist is: je kunt je e-tickets overdragen aan een ander persoon.
- Ticketoverdracht als personalisatie van tickets IS vereist: je kunt mogelijk een "Naamswijziging" kopen om je ticket aan een ander persoon over te dragen.
- Upgrade: kijk op de website of in de FAQ of het mogelijk is om upgradepakketten aan te schaffen.

Sommige evenementen hebben een zeer strikt beleid "Geen annuleringen / geen wijzigingen" (tenzij gedocumenteerde medische redenen of overlijden).

Klik om een evenement te selecteren: