Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Is mijn bestelling afgerond?

Het kan zijn dat het betaalproces is gestopt in verband met een laadfout, problemen met je internetconnectie, of een per ongeluk afgesloten scherm.

Als je niet zeker weet of je je bestelling succesvol hebt afgerond, houdt dan het volgende in gedachten:

  • Zodra een bestelling met een betaling is afgerond, ontvang je na enkele minuten een bevestigingsmail van je bestelling op het e-mailadres dat is ingevuld tijdens het plaatsen van de bestelling (uitzonderingen op deze regel zijn overschrijvingen en betaling via PayPal, zie: Ik heb gekozen d.m.v. een eenmalige overschrijving te betalen. Wanneer ontvang ik mijn tickets?)
  • Wanneer Paylogic binnen een bepaalde tijd geen betaling voor de aangemaakte bestelling ontvangt, wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Je kunt dan een nieuwe bestelling plaatsen.
  • Bij betalingen die gedaan worden met debitkaarten (in plaats van creditkaarten), kun je de betaling meteen in je bankafschrift zien. Het is echter wel mogelijk dat er vertraging is tussen het moment dat het bedrag je rekening heeft verlaten, en het daadwerkelijk bij Paylogic op de rekening staat. Hierdoor kan het iets langer duren voordat je je bevestigingsmail ontvangt.
  • Wij raden je niet aan meerdere betaal pogingen achter elkaar te doen als je niet zeker weet of het gelukt is je bestelling te plaatsen of niet.