Hulp nodig? Selecteer links een evenement of locatie voor een specifiek antwoord.
Kun je het evenement of de locatie niet vinden? Typ dan hieronder je vraag.

Ik heb geen toegang tot mijn Paylogic Account.

Het is mogelijk dat je geen toegang hebt tot je persoonlijke Paylogic Account om een van de volgende redenen:

  • Het is mogelijk dat je een ander e-mailadres hebt gebruikt toen je je registreerde voor je Paylogic Account. Gelieve al je e-mailadressen na te lopen.
  • Wanneer je je wachtwoord vergeten bent, kan je klikken op Forgot password? Je kan vervolgens de instructies volgen om je wachtwoord te veranderen.
  • Voor sommige evenementen maak je enkel een tijdelijk account aan bij het plaatsen van een bestelling. Het is dan niet mogelijk je bestelling later in je persoonlijke account in te zien (en bijvoorbeeld je tickets opnieuw te downloaden). In dit geval kan je altijd contact met ons opnemen. Zorg ervoor dat je een bestelnummer, betalingsreferentie en/of volledige naam en e-mailadres in je e-mail vermeldt.